ekspresowa wysyłka

wysyłka gratis od 149 pln

profesjonalne wsparcie

ekspresowa wysyłka

wysyłka gratis od 149 pln

profesjonalne wsparcie

NAJCZĘŚCIEJ Zadawane pytania

Wybierz interesującą Cię kategorię

Najczęstsze pytania

Kontakt

ZAMÓWIENIA

DOSTAWA

PŁATNOŚCI

ZWROTY I REKLAMACJE

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?
Z Centrum Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 22 354 63 32. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@kerpro.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto w zakładce „Moje zamówienia”. Informację o zmianie statusu otrzymasz również na podany podczas rejestracji adres mailowy.
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.
Jakie są koszty i czas dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej 149 zł.

Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 149 zł uzależniony jest od wybranej formy płatności:

  • kurier DHL po przedpłacie 14 zł
  • kurier DHL pobranie 16 zł
  • paczkomaty InPost 13 zł

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku formy płatności: przelew tradycyjny, czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto bankowe,
  • przelewem ekspresowym za pośrednictwem portalu Przelewy24
  • za pobraniem (gotówką) u kuriera.
Mam problem z wykonaniem płatności przez Przelewy24 – co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32, lub drogą mailową kontakt@kerpro.pl.
Możemy zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.
Jak zwrócić zakupiony towar ?
Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.
Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dodarła do mnie niekompletna?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32 lub drogą mailową kontakt@kerpro.pl. Możliwe, że Twoje zamówienie zostało wysłane w dwóch osobnych przesyłkach.
Co mam zrobić w sytuacji, gdy przesyłka dodarła do mnie uszkodzona?
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka, wychodząca z naszego magazynu, jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona. Jeżeli już dojdzie do takiej sytuacji ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera. Jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?
Z Centrum Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 22 354 63 32. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: kontakt@kerpro.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W tych godzinach można skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32. Zapraszamy również do kontaktu mailowego kontakt@kerpro.pl.
Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
Niestety nie ma takiej możliwości, prowadzimy sklep wyłącznie internetowy.
Czy konieczne jest założenie konta, aby zrobić zamówienie?
Nie, na naszej stronie można dokonać zakupów bez konieczności rejestracji. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii swoich zakupów oraz sprawdzanie bieżącego statusu złożonego zamówienia. 
Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie?
Tak, potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na podany przez Ciebie adres mailowy.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto w zakładce „Moje zamówienia”. Informację o zmianie statusu otrzymasz również na podany podczas rejestracji adres mailowy.
Czy mogę zamówić paczkę za granicę?
Nie, dostarczamy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak, na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako formę rozliczenia i podaj swoje dane (w przeciwnym przypadku otrzymasz paragon fiskalny). Drukowaną Fakturę zawsze otrzymasz wraz z wysłanym towarem.
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego. Prowadzimy sklep wyłącznie internetowy ze sprzedażą wysyłkową.
Jakie są koszty i czas dostawy?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej 149 zł.

Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 149 zł uzależniony jest od wybranej formy płatności:

  • kurier DHL po przedpłacie 14 zł
  • kurier DHL pobranie 16 zł
  • paczkomaty InPost 13 zł

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku formy płatności: przelew tradycyjny, czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.
W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto bankowe,
  • przelewem ekspresowym za pośrednictwem portalu Przelewy24
  • za pobraniem (gotówką) u kuriera.
Czy mogę zapłacić kartą u kuriera?
Najlepiej żeby przed przyjściem kuriera została przygotowana równa kwota do zapłaty. Nie każdy kurier DHL posiada terminal do płatności kartą.
Mam problem z wykonaniem płatności przez Przelewy24 – co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32, lub drogą mailową kontakt@kerpro.pl.
Możemy zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.
Jak zwrócić zakupiony towar ?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdują się na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Jak złożyć reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji należy skontaktować się niezwłocznie z Działem Reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@kerpro.pl. W zgłoszeniu należy przesłać wypełniony formularz reklamacyjny dostępny TUTAJ.
Szczegóły dotyczące reklamacji znajdują się na stronie w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
Jednocześnie przypominamy, że firma Kerpro jest dystrybutorem, a nie producentem. Dlatego w niektórych przypadkach czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym niezwłocznie poinformujemy.

Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dodarła do mnie niekompletna?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32 lub drogą mailową kontakt@kerpro.pl. Możliwe, że Twoje zamówienie zostało wysłane w dwóch osobnych przesyłkach.

Co mam zrobić w sytuacji, gdy przesyłka dodarła do mnie uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka, wychodząca z naszego magazynu, jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona. Jeżeli już dojdzie do takiej sytuacji ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera. Jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.