Hurtownia podologiczna online Kerpro

Formy dostawy i płatności

Wybierz najlepsze dla siebie

1. Przelew bankowy

Za swoje zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio na konto firmowe. Pamiętaj, by w tytule przelewu wpisać numer swojego zamówienia. Po dokonaniu płatności, wyślij potwierdzenie przelewu na info@kerpro.pl, a przesyłkę wyślemy do Ciebie już tego samego dnia.

DANE DO PRZELEWU:
Kerpro Ewa Bielecka i Marcin Bielecki sp. k.
Ul. Żeromskiego 77, lok. U1
01-882 Warszawa

Santander Bank
Numer konta: 88 1090 1870 0000 0001 3738 1958

2. Przelewy 24

Możesz również zapłacić za pośrednictwem aplikacji przelewy 24, która automatycznie uzupełni wszystkie dane niezbędne do przelewu. Z reguły zaksięgowanie pieniędzy odbywa się w ciągu kilku minut po dokonaniu przelewu.

3. Za pobraniem – zapłać gotówką u kuriera po otrzymaniu przesyłki

Za swoje zamówienie możesz zapłacić bezpośrednio u kuriera przy odbiorze paczki. Jeśli wybierasz tę formę, pamiętaj, aby podać numer telefonu i właściwy adres, pod którym kurier Cię zastanie. W tym przypadku dobrze również przygotować odliczoną kwotę. Kurier nie musi być przygotowany do wydania reszty.

4. Płatność w punkcie odbioru

W punkcie odbioru za swoje zamówienie możesz zapłacić kartą lub gotówką. Przy wyborze tej formy dostarczenia paczki, sprawdź dokładne godziny otwarcia wybranego przez Ciebie punktu.

5. Płatność w sklepie stacjonarnym

Swoje zamówienie możesz odebrać również osobiście w naszym podologicznym Showroomie pod adresem: ul. Żeromskiego 77/U1 w Warszawie, gdzie zapłacisz wygodnie kartą lub gotówką.

Koszty dostawy

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 500 zł

Koszty dostawy dla zamówień poniżej 500 zł:

  • InPost kurier – 17 zł
  • DHL kurier – 17 zł
  • DHL kurier za pobraniem – 19 zł
  • DHL odbiór w punkcie – 17 zł
  • DHL odbiór w punkcie za pobraniem – 19 zł
  • Odbiór osobisty w sklepie Kerpro – 0 zł

Pamiętaj, aby sprawdzić swoją paczkę przy kurierze i upewnić się, że nie została ona uszkodzona w transporcie i zawiera dokładnie to, co zostało zamówione. Jeśli nie sprawdzisz swojej paczki przy kurierze, w sytuacji niezgodności lub uszkodzenia, tracisz możliwość reklamacji.