Hurtownia podologiczna online Kerpro

Najczęściej zadawane pytania

Wybierz interesującą Cię kategorię

Najczęstsze pytania

Kontakt

ZAMÓWIENIA

DOSTAWA

PŁATNOŚCI

ZWROTY I REKLAMACJE

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?
Z Centrum Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 22 354 63 32. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: [email protected] lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Aktualny status zamówienia dostępny jest po zalogowaniu na konto w zakładce „Zamówienia”. Informację o zmianie statusu otrzymasz również na podany podczas rejestracji adres mailowy.
Czy towar mogę odebrać osobiście?

Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówień w naszym podologicznym Showroomie pod adresem: ul. Żeromskiego 77/U1 w Warszawie.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej 500 zł.

Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 500 zł uzależniony jest od wybranej formy płatności:

  • kurier DHL 18 zł
  • kurier DHL pobranie 20 zł
  • kurier InPost 18 zł
  • kurier InPost pobranie 20 zł
  • paczkomaty InPost 16 zł

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku formy płatności: przelew tradycyjny, czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto bankowe
  • przelewem ekspresowym za pośrednictwem portalu Przelewy24
  • za pobraniem (gotówką) u kuriera
  • kartą lub gotówką w punkcie odbioru
  • kartą lub gotówką w naszym showroomie podologicznym
Mam problem z wykonaniem płatności przez Przelewy24 – co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32 lub drogą mailową [email protected]
Możemy zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.
Jak zwrócić zakupiony towar?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych. 

Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dotarła do mnie niekompletna?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32 lub drogą mailową [email protected] Możliwe, że Twoje zamówienie zostało wysłane w dwóch osobnych przesyłkach.

Co mam zrobić w sytuacji, gdy przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka, wychodząca z naszego magazynu, jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona. Jeżeli już dojdzie do takiej sytuacji, ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera. Jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

W jaki sposób mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?
Z Centrum Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 22 354 63 32. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: [email protected] lub skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na stronie.
W jakich godzinach mogę skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.
W tych godzinach można skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32. Zapraszamy również do kontaktu mailowego [email protected]
Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
Oczywiście. Jeżeli wolisz, zamówienie możesz złożyć telefonicznie, mailowo albo zrobić zakupy w naszym sklepie stacjonarnym ul. Żeromskiego 77/U1 w Warszawie.
Czy konieczne jest założenie konta, aby zrobić zamówienie?
Tak, jest to konieczne. Kerpro to sklep przeznaczony wyłącznie dla profesjonalistów. Dlatego, aby móc złożyć zmówienie, konieczne jest założenie konta i potwierdzenie swoich kwalifikacji.
Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie?

Tak, potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz na podany przez Ciebie adres mailowy.

W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

Nie, dostarczamy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak, na etapie realizacji zamówienia, wybierz fakturę jako formę rozliczenia i podaj swoje dane.
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Tak, jest możliwość odbioru osobistego zamówień w naszym showroomie pod adresem ul. Żeromskiego 77/U1 w Warszawie.
Jakie są koszty i czas dostawy?

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej 500 zł.

Koszt wysyłki dla zamówień poniżej 500 zł uzależniony jest od wybranej formy płatności:

  • kurier DHL 18 zł
  • kurier DHL pobranie 20 zł
  • kurier InPost 18 zł
  • kurier InPost pobranie 20 zł
  • paczkomaty InPost 16 zł

Czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku formy płatności: przelew tradycyjny, czas liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym.

W jaki sposób mogę śledzić status swojej przesyłki?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?

W momencie opuszczenia zamówienia z naszego magazynu, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową. Tego samego dnia powinieneś otrzymać także wiadomość od firmy przewozowej, która zajmie się dostarczeniem paczki do Ciebie.

W przypadku wyboru kuriera DHL śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://sprawdz.dhl.com.pl/

W przypadku wyboru kuriera InPost śledzenie przesyłki możliwe jest na stronie:
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić:

  • przelewem tradycyjnym na konto bankowe
  • przelewem ekspresowym za pośrednictwem portalu Przelewy24
  • za pobraniem (gotówką) u kuriera
  • kartą lub gotówką w naszym showroomie podologicznym.
Czy mogę zapłacić kartą u kuriera?
Najlepiej, żeby przed przyjściem kuriera została przygotowana równa kwota do zapłaty. Nie każdy kurier posiada terminal do płatności kartą.
Mam problem z wykonaniem płatności przez Przelewy24 – co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32 lub drogą mailową [email protected]
Możemy zmienić formę płatności na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.
Jak zwrócić zakupiony towar?

Zwrot możliwy jest w ciągu 14 dni roboczych.

Jak złożyć reklamację?

W celu zgłoszenia reklamacji należy wypełnić formularz reklamacji on-line.

Jaki jest czas rozpatrzenia reklamacji?
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
Jednocześnie przypominamy, że firma Kerpro jest dystrybutorem, a nie producentem. Dlatego w niektórych przypadkach czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu, o czym niezwłocznie poinformujemy.
Co mam zrobić w sytuacji gdy przesyłka dotarła do mnie niekompletna?
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 22 354 63 32 lub drogą mailową [email protected] Możliwe, że Twoje zamówienie zostało wysłane w dwóch osobnych przesyłkach.
Co mam zrobić w sytuacji, gdy przesyłka dotarła do mnie uszkodzona?

Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka, wychodząca z naszego magazynu, jest ubezpieczona i odpowiednio zabezpieczona. Jeżeli już dojdzie do takiej sytuacji, ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera. Jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.

Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.